Lekáreň Hlohovec
Hlohovec
Pravá stránka Hlohovca



Magazín

16. máj 2010

Na Hlohovej prekážajú autobusy

Konečnú budú mať autobusy zrejme na stanici, zastávky na Hlohovej ulici zostanú.

Doprava na Hlohovej ulici kolabuje. Kameňom úrazu sú zastávky mestských a prímestských liniek po oboch stranách. Adrenalínové stavy na neprehľadnej ceste zažívajú nielen vodiči, ale aj chodci pokúšajúci sa cez ňu prejsť. Problémy spôsobujú najmä autobusy parkujúce na okraji frekventovanej vozovky. Mesto pritom autobusovú stanicu má.

„Z Hlohovej sa stala štvorprúdová cesta a len čakáme, kedy sa stane nešťastie,“ vyjadril sa návštevník diskusného fóra. Ľudia už strácajú trpezlivosť, keďže nebezpečné situácie sú tu na dennom poriadku: „Chodím so synom na 1.ZŠ a máme problém prejsť po priechode,“ píše ďalší z čitateľov, „jedna strana ma pustí a druhá mi prejde pomaly po pätách,“ dodáva nespokojný rodič.

Časté dopravné kolízie nespôsobujú iba presuny cestujúcich na zastávkach a chaoticky prebehujúci chodci. Za neprehľadnú situáciu môžu predovšetkým stojace autobusy, ktoré tu majú konečnú a neraz zasahujú až do jazdného pruhu. „Stačilo by jediné, aby stanica v Hlohovci slúžila aj na parkovanie autobusov a hlavne tomu, čomu má, na nastupovanie a vystupovanie,“ vyjadril sa diskutujúci. Rovnaké riešenie presadzuje aj mestský poslanec Jozef Hviezdarek, ktorý je za to, aby sa Hlohová od autobusov vyčistila.  

Vladimír Jozef Dlhopolček má na vec iný názor: „Myslím, že je to maximálna hlúposť, aby tí, čo bývajú na Závalí a prídu autobusom, išli na stanicu,“ povedal poslanec, ktorý, ako sám uviedol, tento spôsob dopravy taktiež využíva. „Mesto má slúžiť ľuďom a nie pár jednotlivcom,“ dodal člen zastupiteľstva. Podľa primátora Jána Dlhopolčeka, Hlohovec momentálne nie je na radikálnu zmenu obnášajúcu chodenie ľudí zo stanice pripravený. 

Na problematiku si posvieti aj generel dopravy. Keďže konečné riešenie ešte nie je známe, hlavný architekt mesta Miloslav Drgoň si myslí, že spúšťať názorovú lavínu je predčasné. Už teraz je ale isté, že charakter ulice sa bude musieť zmeniť: „Nie je možné, aby tam autobusy mali cieľové stanice,“ uviedol hlavný architekt. Na tento účel by mal zrejme dopravca využívať priestory stanice pri železnici. Vyplynulo to aj z rokovaní so zástupcami SAD. Zastávky na Hlohovej zostanú aj naďalej. Slúžiť však pravdepodobne budú iba na nastupovanie a vystupovanie, a nie ako odpočívadlá pre autobusy.

Galéria k článku




Diskusia k článku (28)


Podobné témy
Mesto prevzalo parkovisko na Nitrianskej ulici
Mesto prevzalo parkovisko na Nitrianskej ulici
Obyvateľom a návštevníkom priľahlých bytových domov vzniklo v priebehu dvoch mesiacov 24 nových parkovacích miest.

Na Podzámskej ulici pribudnú nové parkovacie miesta
Na Podzámskej ulici pribudnú nové parkovacie miesta
V priestore medzi VI. základnou školou a existujúcimi garážami pribudne do dvoch mesiacov 34 nových parkovacích miest.

Parkovné sa neujalo. Námestie zíva prázdnotou
Parkovné sa neujalo. Námestie zíva prázdnotou
Platené parkovanie prinieslo viac problémov ako osohu. Autá zahltili priľahlé ulice, obchodníci prišli o zákazníkov.

Niektorí parkovné vítajú, väčšina nadáva
Niektorí parkovné vítajú, väčšina nadáva
Parkovné na námestí je už realitou. Väčšina Hlohovčanov je presvedčená, že zavedenie systému situáciu iba skomplikuje.

Práce na železničnom priecestí tentoraz Hlohovec nerozdelia
Práce na železničnom priecestí tentoraz Hlohovec nerozdelia
Adrenalínový scenár spred piatich rokov sa nezopakuje. Práce na železničnom priecestí si vyžiadajú iba čiastočnú uzávierku cesty.


Diskusia k článku (28 komentárov) »

28 komentárov


  1. gravatar

    VJDlhopolček tomu rozumie - záhradník. Pre prvý obvod tie dlhé roky čo je v zastupiteľstve, nič nespravil. Myslí si, že keď robí na ministerstve dopravy - musí všetkému rozumieť. Prípadné nešťastie (smrteľné úrazy), by som chcel vidieť ako by postihnutým príbuzným vysvetľoval.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  2. gravatar

    Pripájam sa k názoru, že na Hlohovej ul. by sa malo len nastupovať a vystupovať z autobusov, odpočívadlo by malo byť na stanici. Tá by si tiež zaslúžila trochu obnovy.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  3. gravatar

    ako čo rieši so Závalím a pod??? V každom meste obehne bus aj 2-3 zastávky, kde ľudia vystúpia a až potom končí na 'autobusku' - na nádraží - na konečnej. Tam sa parkuje. No problem. Je to choré, keď máme stanicu a stále je prázdna (inak otrasný asfalt a čakárne na daždi) a celá Hlohová je zabarikádovaná a koniec koncov aj zvyšok centra. Chaos ako nikde...Zjavne sa o doprave mláti prázdna slama...

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  4. gravatar
    sal

    Na Hlohovej stavaju tie autobusy, ktore tam zacinaju, t.j. je tam prva zastavka ich linky. Ide napr. o Pastuchov, Merasice, Topolcany, Ardanovce (H. Otrokovce), Piestany (cez Jalsove) . Ak by stali na stanici, tak by vodici platili zo svojho vrecka navyse naftu, ktoru spalia (predsa ak idete 5x trasa stanica - Hlohova, z toho 3 krat je zapcha, tak autobus si nieco vypyta).

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  5. gravatar

    A nedá sa asi zmeniť, aby bola východzia zástavka na stanici....že??? Autobus by pokračoval na Hlohovú a potom rovno do Pastuchova, Ardanoviec a pod.....už by nezachádzal na stanicu. To je hrozné. Čo je v iných mestách úplne jednoducho vyriešiteľné, v Hlohovci je neprekonateľným problémom!!!

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  6. gravatar
    L.

    Osobne si neviem predstavit aby autobusy s Pastuchova alebo z PN pod horu isli zo stanice potom na hlohovu a potom by sa znova tocili na stanicu na Hlohovej alebo isli inou trasou, to by bol cisty bordel vzhladom na terajsiu nasu dopravnu situaciu v meste. Cesta by sa ludom cestujucim tymto smerom bud predlzila minimalne o stvrt hodinu a uz nehovorim o tom ako by sa upchavalo mesto..Mna udivuje ze v takej dedine ako su trakovice su tri zastavky teda v pomaly kazdej dedine su minimalne dve zastavky a u nas sa pomaly chce aby bola len jedna zastavka na stanici. Chore..

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  7. gravatar

    Keď nerátam zastávky v Šulekove, tak v Hc máš 6 zastávok - stanica, Hlohová, SNP, Kaufland/Zentiva, Peterská, pivovar. V TT na Zelenom kríčku je trojprúdová jednosmerka a zato tam autobusy neparkujú, v PN som také niečo nevidel tiež. A vzdialenosť medzi zastávkami je v týchto mestách omnoho väčšia. Tam sa nikomu nezdá choré, že sa použije na dopravu k niektorej z týchto zastávok MHD. MHD funguje aj v HC a keby aj nie, vzdialenosť medzi Hlohovou a stanicou je 5 minút chôdze. Lenže tu by ste nedbali, aby vás autobus zberal po celom meste. Potom to bežne vypadá ako na tej fotke a to mi príde omnoho viac choré.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  8. gravatar

    Hlohovú by som nechal len ako zastávku na nastupovanie na linky, ktoré idú smer cestný most a MHD. Druhú stranu Hlohovej by som nechal ako zastávky na vystupovanie z tohoto istého smeru a MHD. Parkovanie autobusov na tejto ulici by som zakázal. Odchod autobusov, ktoré idú zo stanice smer Topolčany, PN pod horou by som posunul o 10 minút aby sa tam mohli ľudia, čo nastupovali na Hlohovej v pohode dopraviť, začiatok týžchto liniek by bol stanica a pokračovali by Peterská, pivovar, Jašter. A dopravná situácia v meste by bola zas o niečo lepšia.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  9. gravatar
    L.

    To ake zastavky ratas ? Kazda zastavka ma svoj smer a dovod preco tam je a sulekovske zastavky nepocitam, co akoze chce aby ludia z nitrianaskej chodili na zastavku do Sulekova na benzinku ked chcu ist do Trnavy ? V Parkovanie busov na Hlohovej by nemuselo byt ale rusit zastavky ? Hlohovec ma nevyhodu, ze je stredom medzi Seredou, Trnavou, Topolcanmi ( Piestanmi) , Nitrou. Alebo aby ludia co byvaju na Sihoti ked chcu ist do Piestan museli slapat na stanicu??? V Piestanoch je zastavok este viac ako dve a v Trnave tri a keby sme pocitala . MHD v Hlohovci ?? Ty fakt zijes asi v inom HC pretoze MHD su tusim len dva spoje ktore idu cez mesto hodinu a je prisposobnena len pre dochodcov ktori idu do kostola alebo na akcie do kauflandu a nie pre normalnych ludi, ktori sa potrebuju dostat do prace a skol. V trnave su intervaly MHD 15 minutove niekedy aj menej. A vies si predstavit, ze by v tych dopravnych zapchach este zacala chodit MHDcka ?? Chore..

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  10. gravatar

    tie zastávky v HC som ti vymenoval v súvislosti na tvoje vyjadrenie, že také Trakovice majú zastávky 3 a každá dedina minimálne 2, len v Hc by sme chceli jednu, tak nesplietaj blbosti. Každé väčšie mesto je stredom medzi mestami, nielen Hc. A všade je určená ako začiatočná zastávka a parkovisko autobusov stanica. Nikto nechce rušiť zastávky na Hlohovej, ide o to, že autobusy, ktoré tam začínajú tam aj parkujú a tým zťažujú dopravnú situáciu v celom meste. V Pn, TT aj v Nr sú väčšinou na každý smer zastávky 3, a tak to je aj v Hc (okrem smeru Sereď). Tak fakt nechápem tým tvojim chorým výmyslom, prečo by mal chodiť niekto z Nitrianskej do Šulekova, keď stanicu má ešte bližšie ako Hlohovú. A čo sa týka človeka, ktorý chce ísť do Pn zo Sihote, tak presne ako hovoríš-keď chce ísť do Pn silou mocou pod horou, tak áno, nech šliape na stanicu. Keď mu nerobilo problém došliapať na Hlohovú, 5 minút na stanicu ho nezabije. Presne tak musí napr. šliapať človek zo sídliska A. Trajana v Pn, keby chcel ísť do Hc inak ako cez Madunice, a presne tak musí šliapať v Tt človek z Vodárne, aby mohol ísť napr. do Bratislavy. A inak, dá sa použiť okrem MHD na prepravu z mesta na stanicu aj hociktorý spoj, ktorý končí na stanici. Takže fakt neviem, čo ti príde stále choré, okrem tvojich vyjadrení, ktoré v sebe nenesú štipku riešenia danej problematiky.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  11. gravatar
    L.

    Hovadiny trepes ty, ked chce ist z PN pod horu nemusis slapat na stanicu ale staci ked ide k danovemu uradu. V TT funguje normalna MHD takze slapat z vodarne nemusi. Chore vymysly tu mas len ty, pretoze nevies pochopit, ze pokial by vsetko chodilo zo stanice tak dopravna situacia je este horsia ako je. Ze nevies pochopit ze to ze parkuju autobusy na Hlohovej je z nudze cnost nemyslim, ze je to umysel blokovat premavku ( ktoru mimochodom velakrat viacej blokuju parkujuce auta a nie autobusy ) ale je to problem toho ze stanica vyzera ako vyzera ( neviem kde by sa tam tie parkujuce autobusy zmestili ). O problematike nemas sajnu ty, pretoze nerozmyslas globalne ale vidis len svoj obmedzeny pohlad a ked ti dochadzaju argumenty zacinas osobne utocit. To tvoje riesenie ze ten clovek zo Sihote ma odslapat je rovnako debilne ako uzavriet Hlohovu len pre autobusy a nech si auta chodia ked chcu ist do Pn pod horu po celom meste. Ale asi nepochopis vzhladom na to co tu trepes , co ti vobec chcem povedat...Pekny den.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  12. gravatar

    bla, bla, bla...no a aké je teda tvoje riešenie danej situácie, vševedko? ty kľudne začni kandidovať do mestského zastupiteĺstva. bohužial chytáš len za slovíčka na uvedených príkladoch - ako ďaleko je k tej zastávke od toho sídliska? aký čas trvá MHD v Tt z vodárne na stanicu? ako by sa zhoršila dopravná situácia v Hc, keby išli tie spomínané autobusy zo stanice priamo preč a netočili sa kvôli Hlohovej po celom meste? nejde len o blokovanie ale aj o zlý výhľad a ešte do toho prebehujú chodci ako husy, kde sa im zachce. je zjavné, že si ma nepochopila a ja nemám záujem ti všetko znova vysvetlovať. ako som čítal tvoje ostatné príspevky na fóre, asi by to bolo aj zbytočné mrhanie časom. Maj sa ako chceš.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  13. gravatar

    Od zajtra budeme vystupovat na Malinovskeho ulici. :-)))

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  14. gravatar
    L.

    No ty si len dalsi co nema argumenty a zacina osobnymi utokmi..Ja ta pochopila az velmi dobre stazujes sa na dosledky a kopes a urazas ale nechces vidiet tie priciny..Cas z vodarne MHD na stanicu je 10 minut kludne si to mozes skontrolovat na imhd a cas z Trajana k Danovemu je asi 5 minut pesi ( to neviem presne len podla mapy ). Ja fakt neviem ci to mam pisat ako pre blbych..Priciny : Neexistujuca siet MHD, mala stanica ktora nie je schopna zabezpecit parkovanie tolkeho mnozstva autobusov, dopravny kolaps v meste, cesty ktore nie su prisposobene na take mnoztvo aut , uzke cesty a pod ..No hej pokial nemas argumenty a len chces utocit je diskusia so mnou vazne mrhanie casu ..To som rada ze si na to prisiel :) Pekny den.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  15. gravatar

    takže tvojim riešením je zbúrať mesto a vystavať ho nanovo? v tvojom podaní to s tými argumentami, kopaním a osobnými útokmi nebude o nič lepšie, tomu ver. asi by si sa mala skôr naučiť pozornejšie čítať a snažiť sa prečítané informácie potom aj pochopiť. a samozrejme neťahať za slovíčka, respektívne neprekrucovať fakty. dochádzal som aj do PN, aj do TT, aj do NR, takže viem kam treba ísť keď sa niekam chcem dostať a trochu poznám skutočnú situáciu, nielen z mapy. nikde som nenapísal, že treba šlapať na stanicu z tých sídlisk a kopec dalších vecí si prekrútila tiež. prekrúcaš fakty aj v ostatných diskusiách a útočíš. neviem, či to robíš zámerne. to čo si napísala vie aj malé dieťa, ale konkrétne chcem počuť jedno jediné riešenie, aby sa zlepšila situácia na Hlohovej. je len otázka času, kedy tam niekoho prejde auto. stanica je permanentne prázdna, chodím cez nu skoro stále a tolko autobusov sa tam nikdy naraz nestretne, aby nestačila kapacitne.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  16. gravatar
    L.

    Ten ta odcitujem : 'A čo sa týka človeka, ktorý chce ísť do Pn zo Sihote, tak presne ako hovoríš-keď chce ísť do Pn silou mocou pod horou, tak áno, nech šliape na stanicu.' - toto su tvoje slova. Takze neviem kto tu prekruca fakty. Utocim len vtedy ked utocia na mna, ako si si mohol vsimnut v prvom prispevku som na teba neutocila. Nemusi sa zburat mesto staci optimalizovat rozmyslat nad riesenami a nie este viac skomplikovat zivot ludom v HC. Riesenia som ti povedala, pokial to nebudes riesit komplexne bude to este horsie. Dostanes z hlohovej autobusy ale auta tam budu parkovat stale po oboch stranach a chodci tam budu chodit ako husy takze vobec nic nevyriesis. Ja ked idem na stanici su odstavene kamiony a alebo sa zmesti maximalne 6 autobusov. A btw. V TT na Hospodarskej je to rovnake ako na Hlohovej a tam s tym nemaju problem, tak kde je potom chyba ? Je to vazne v tych autobusoch alebo skor v chodcoch a odparkovanych autach ( a neexistujucich parkoviskach) ktore zavadzaju autobusom? Preco to v TT funguje normalne a tam je tych zastavok MHD ovela viac a v HC je s tym problem ? A v TT tiez nie su ovela sirsie cesty ako na Hlohovej ..

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  17. gravatar

    Súhlasím. Konečná na stanici, ktorá je doslovne opustená. Stoja tam len autobusy na Nitru a Sereď. Zástavky nech zostanú. Inak fraštacká žel. a autobusová stanica je naozaj ako po fronte ... tichá a opustená. Je to škoda. Včera som stála hodinu pri Pošte. Tých kamiónov čo prešlo, to sa inde nevidí...kamióny sú na hlavnej, majú prednosť a autá z bočných ulíc sa musia do hlavného prúdu riskante prebojovať...

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  18. gravatar

    kašlať na to, zjavne si vôbec nerozumieme. ja hovorím o inom a ty cituješ niečo úplne iné. neviem, či si pochopila článok, o celkovom zrušení Hlohovej hovorí iba jeden poslanec. ostatní hovoríme o malej zmene, kde by sa menšina podriadila drvivej väčšine a pomohlo by to trošku vyriešiť situáciu. osobné autá tam stoja na jednej strane a je cez ne vidieť chodcov. na chodcov nech dozerajú zelení mužíci, nemusia o 100 metrov nižšie buzerovať vodičov. na tvoje komplexné riešenia, ktoré som zatial nikde nevidel, budú peniaze asi za 100 rokov, tak dovtedy čakajme. ja chodím počas dna cez stanicu niekolko krát a to, čo popisuješ ty som si nikdy nevšimol a to som blízko stanice dlho býval. taktiež som ešte nikdy nevidel na Hospodárskej ulici v TT odparkované autobusy ani auta.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  19. gravatar

    Bývam na HLohovej ulici a je to naozaj dosť zlé. No musím povedať, že túto situáciu nepôsobujú len autobusy. Tiež sú to počas týždňa všade možne pri ceste parkujúce autá. Autobusy sa niekedy nemôžu zmestiť na zastávku, lebo autá stoja v príliš malej vzdilalenosti od seba a blokujú ju. A hlavne nerozumiem prečo nie sú zastávky aj riadne vyznačené na ceste (vodorovné značenie) a prečo sa toto značenie pravidelne neobnovuje a čaká sa až kým sa úplne zotrie z cesty. To iba podporuje takéto problémy. Samozrejme s väčším využitím našej prázdnej stanice úplne súhlasím. Ak by sa mali zastávky na Hlohovej úplne zrušiť, tak len v prípade vyriešenia mestskej dopravy, napr. vytvorením integrovaného dopravného systému ako je napr. na južnej Morave. Pretože súčasná forma MHD je málo využívaná a používa zastaralý rigidný systém.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  20. gravatar

    by boli najradšej aby ich autobusy vozili kam si oni zaželajú-do lidlu,kauflandu,úradu práce,polikliniky,na pivo do petra,na poštu,...to čo predvádzajú šoféri autobusov na hlohovej nemá obdobu.stoja ako sa im zachce,častokrát arogantne im zadok autobusu trčí do vozovky,o možnosti bezpečne prejsť cez cestu popri zaparkovanom autobuse ani nehovorím.hlohovka by mala slúžiť len na nástup a výstup a parkovanie autobusov by mohlo kľudne byť na sad-ke vedľa polikliniky.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  21. gravatar
    T.

    V Hlohovci není miesto, kde by boli zástavky pre autobus prímestskej a mestskej dopravy, niekedy chodili cez Pribinovu(smer AS), no v tejto dobe si to neviem predstaviť, na Hlohovú sa vtedy presunuli z dôvodu, že cesta je tam širšia ako na tej Pribinovej, tušim aj niekedy dávno neviem koľko rokov dozadu boli zástavky na námesti pri kostole, doteraz tam vidno stré stopy na asfalte, ale to tam tušim robili to čo chcu aby robili teraz nástup/výstup. Pred 'kulturákom' pred tým ako tam vznikol park, parking a fontána sa to dalo, vtedajšie všetky začínajúce linky na smer 'za rampami' vysťahovali na Hlohovu... Dalej riešenie začiatočných a koncových zastávok na aut.stanici s ami nevidí ako rozumne riešenie. Ak ma začínať na AS a ísť na Hlohovu a potom zase na AS a smer kasárne niekde do svojej cielovej stanice, to je blbosť,... navyše prevezené 2 km na spoji, ktorý dotuje TTSK, není vela ale casom sa to nazbiera na ctihodne číslo. Následne sa podla tarify zvýši cestovné. Potom ak by chodil parkovať na stanicu tak tam zase najazdí tiež vela manipulašných kilometrov, ktoré tiež nie su oprávnený náklad, vodič autobusu ma v turnuse daný iba 'presun' a to ak končí na jednej a začína na druhej linke. MHD, v mnohých mestách funguje na odľahčenie dopravy. Hlohovci funguje tak aby sa vela za to neplatilo (mesto->dopravcovi), lenže čo s toho že väčšina obyvateľov chodí peši, alebo presuva sa s autami, akú funkciu plní MHD?, ked napr. obyvateľ novej štvrte sa chce dostať na stanicu, alebo zo sihote na stanicu? myslím si že ten z novej stvrte uprednosti chôdzu pred MHD a ten zo sihote zoberie auto(ak má), alebo sa vydá na pešiu túru. Autobusová doprava na ul. Hlohová si myslím že bude aj nadalej, pretože v okolí není žiadna lepšia lokalita na výstup/nástup.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  22. gravatar
    M.

    Z mojej osobnej skúsenosti chcem napísať, že v Piešťanoch aj Trnave sa spoj tiež začína na autobusovej stanici a nikto to tam nerieši, tak ako v Hlohovci, či sa dostane pešo zo Sihote alebo Novej štvrte. V dnešnej pohodlnej dobe už niektorí zabudli chodiť pešo, preto je toľko ľudí s nadváhou, pretože iba sadneme do áut a hurá ide sa.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  23. gravatar

    v meste sa musí riešiť koncepčne. Súčasne obsadenie mestského úradu(šéfstvo a aj referenti) na to nemajú, ani pán architekt. Modliť sa, aby to bolo lepšie, nevyrieši súčasnú situáciu. Nemôžno brať ohľad na občanov či sú zo Sihote alebo Novej štvrte, pretože uprednostňovať lokálne záujmy sa nevypláca. Riešiť kolóny vozidiel pred vstupom do mesta - sa dá vyriešiť počas jedného dňa, len je potrebné chcieť a vedieť ako na to.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  24. gravatar
    sal

    Pani jana, prosim Vas povedzte nam Vase jednonove (vy)riesenie kolon na vstupe do mesta...

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  25. gravatar
    lk

    Čo chceš byť primátorom keď vyzvedáš?

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  26. gravatar

    Ja sa len cudujem Sulekovcanom, ze este nevyuzili prilezitost na zarobok. Ked v Blave vedie predat na cestach Nota Bene, tak u nas by sa uzivil predaj nealko. Alebo poziciavanie bicyklov, cestujuci z autobusov by to mozno ocenili. Ale tie bicykle by uz potom nikto nenasiel, ze? :-)

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  27. gravatar

    však nevieš, aké je najúčinnejšie jednodňové riešenie kolón na vstupe do mesta? pol kila semtexu na každý pilier :-D

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  28. gravatar

    v Trnave,Nitre a inych mestach je stanica v centre mesta ,ludia chodia na polikliniku napr.aj z Koplotoviec aj chorí dôchodci su ludia,keby sme spravili as v lokalite od mliečneho baru po fontanku pri dk a zburali pol pribinovej po dk to by bola stanica !Ale kde dať mesky urad,možno na staru as ved oni chodia všetci na autach.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím


Pridať komentár

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.