Lekáreň Hlohovec
Hlohovec
Pravá stránka Hlohovca



Magazín

25. jún 2013

Peniaze od mesta televízii nestačia

Hlohovskej televízii sa príspevok od mesta máli. Vyplýva to z výročnej správy spoločnosti.

Peniaze od mesta televízii nestačia

Vo štvrtok zasadnú poslanci za rokovacie stoly. Členovia zastupiteľstva sa oboznámia aj s výročnými správami mestských spoločností. Šéf Hlohovskej televízie Ján Libant sa sťažuje na nedostatočnú finančnú podporu od zakladateľa.

Vlani mesto prispelo na fungovanie lokálnej televízie sumou 76 tisíc eur. Libantovi sa však takáto podpora máli. „Samotná finančná dotácia, ktorú dostávame od mesta, nevykrýva služby, ktoré robíme pre mesto,“ uvádza vo výročnej správe. Tvrdí, že problém sa naplno prejavil po prepuknutí hospodárskej krízy, kedy vlastné príjmy spoločnosti klesli. „Riešenie sa dá nájsť, len musí byť vôľa tento problém riešiť,“ dodáva.

Na programe je i zámer prenájmu mestského majetku na Železničnej ulici. Spoločnosť SAD Invest z Trnavy plánuje komunikáciu na vlastné náklady zrekonštruovať a vybuduje tu autobusové nástupište s prístreškami pre cestujúcich.

Medzi bodmi zasadnutia je aj harmonogram regulovaného parkovania. Systém by mal byť spustený už na jeseň tohto roku.

Podľa § 12 Zákona č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších zmien a doplnkov primátor mesta Hlohovec zvoláva riadne zasadnutie Mestského zastupiteľstva mesta Hlohovec, ktoré sa uskutoční dňa 27. júna 2013, t. j. vo štvrtok, o 9.00 h v Dome kultúry na Pribinovej ulici.

O 13.00 h bude zasadnutie MsZ prerušené pre možnosť vystúpenia občanov.

  1. Otvorenie a voľba komisií
  2. Schválenie programu rokovania
  3. Majetkovoprávne záležitosti – predaj, nájom, oprava uznesenia (prílohy)
  4. Návrh na úpravu rozpočtu mesta Hlohovec na rok 2013
  5. Návrh VZN mesta Hlohovec č. 134/2013 o rozpočtových pravidlách mesta Hlohovec
  6. Určenie rozsahu zmien v rozpočte mesta vykonávaných primátorom mesta Hlohovec
  7. Návrh Dodatku č. 5 a Dodatku č. 6 k Protokolu o zverení majetku mesta Hlohovec do správy mestskej organizácie
  8. Návrhy dodatkov k zriaďovacím listinám ZŠ, ZUŠ, CVČ Dúha, MŠ, Harmonia DD Hlohovec a MsKC Hlohovec v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta Hlohovec
  9. Delegovanie zástupcu zriaďovateľa do Rady školy pri ZŠ Podzámska 35, Hlohovec
  10. Správa o vykonanej kontrole
  11. Návrh plánu kontrolnej činnosti na II. polrok 2013
  12. Harmonogram zavedenia regulovaného parkovania, návrh zúčtovania výnosov a nákladov a spôsob použitia zisku z uvedenej činnosti
  13. Výročná správa obchodnej spoločnosti Vodárenské a technické služby, s. r. o. za rok 2012
  14. Výročná správa obchodnej spoločnosti Bytové hospodárstvo Hlohovec, s. r. o. za rok 2012
  15. Výročná správa Hlohovskej televízie, s. r. o. za rok 2012
  16. Interpelácie
  17. Rôzne
  18. Záver


Článok bol zobrazený 6791x
Diskusia k článku (56)


Podobné témy
Interaktívny wikibudget pre Hlohovec
Interaktívny wikibudget pre Hlohovec
Od apríla môžu Hlohovčania sledovať rozpočet mesta aj v online interaktívnej forme.

Novembrové rokovanie mestského zastupiteľstva bude v Šulekove
Novembrové rokovanie mestského zastupiteľstva bude v Šulekove
Pozvánka na rokovanie Mestského zastupiteľstva mesta Hlohovec.

Mestské zastupiteľstvo opustil poslanec 1. volebného obvodu
Mestské zastupiteľstvo opustil poslanec 1. volebného obvodu
Juraj Frydecký nastúpil ako náhradník na uprázdnený mandát poslanca.

Výzva poslancov Mestského zastupiteľstva mesta Hlohovec verejnosti
Výzva poslancov Mestského zastupiteľstva mesta Hlohovec verejnosti
Poslanci Mestského zastupiteľstva mesta Hlohovec sa rozhodli rozšíriť počet členov komisií mestského zastupiteľstva o ďalších dvoch zástupcov verejnosti.

Mestské zastupiteľstvo bude opäť v priamom prenose
Mestské zastupiteľstvo bude opäť v priamom prenose
Prenos budú môcť občania vidieť vo štvrtok 19. marca 2015 od 14:00.


Diskusia k článku (56 komentárov) »

56 komentárov


  1. gravatar

    Lokálna televízia v tejto podobe, s takýmto obsahom a za tieto peniaze naozaj nemá zmysel. To je akoby ste zvážali na mercedese krumple z pola. Uz nech sa zmenia pomery v meste a uprace sa aj tento socialny ustav!

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  2. gravatar

    „Riešenie sa dá nájsť, len musí byť vôľa tento problém riešiť,“ Riešenie je zrušiť ich a máme v rozpočte 80 tisíc. Začať by mohli zrušením toho časopisu. Číta to vôbec niekto?

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  3. gravatar

    Na celej televízii sú zaujímavé akurát príspevky pána Urminského. Všetko ostatné sú zbytočnosti, ktoré zaujímajú pár ľudí. Buď to budú robiť poriadne, alebo dajme peniaze na niečo potrebnejšie. Nech si v meste zoberú úver na plaváreň a z týchto peňazí ho splácajú. Bude viac úžitku a pre všetkých.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

    • gravatar
      tom

      vam vsetkym j.be stou plavarnou? :/ tam je treba riesit dopravu,most...

      Príspevok je reakciou na "Milena"

      Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

      • gravatar

        Plavaren ? Najskor sa financne vzdelajte a potom vypisujte bekoviny...Zajtra nase deti budu riesit existencne problemy ! Generacia baby boomu odchadza do dochodku , za poslednych 5 rokov pribudlo 600 000 aut...sleduje to niekto ? Keby ano a nepozerá iba na 4-ročné volebné obdobie tak sme dlhodobo niekde inde. Vsetko sa da naplanovat , riesit , ale nesmie to byt v rukach politickych lokajov...Apropo otazka . Kolko mesiacov , ci rokov si myslite , ze vydrzia paireriky (dolar , euro) ? A este jedna. Co bude nasledovat ? Hyperinflacia , deflacia alebo nejaky zazrak ? Ja neviem , nemam krystalovu gulu , ale viem , ze plavaren je stratova zalezitost vytvorena na ukor dlhu , ktory budu splacat nase deti a ich deti ! Po dalsie viem , ze mesto ma kopec inych problemov (vodovodnne potrubia , plavrane na Dilongovej.a oproti.., chatrajuci zamok , zapchy na moste , parkovanie no coment )

        Príspevok je reakciou na "tom"

        Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

        • gravatar

          Na forach sa nic nevyriesi , respektive si nepamatam , ze sa niekedy tak stalo...Ak nieco chcete , zacnite od seba , spytajte sa sami seba co ste urobili preto aby sa nieco zmenilo ? Poznam xy ludi co tu nepisu a zacali nieco robit ! Osobne sa z toho tesim a verim , ze casom aj diskusie naberu smer taky , ze sa budeme tesit vsetci !

          Príspevok je reakciou na "plavcik Vratko"

          Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

        • gravatar

          Ako vieš, že zajtra budú naše deti riešiť existenčné problémy? Pozri sa na Košice. Máš pocit, že by po Schusterovi skrachovali? V čase krízy je naopak potrebné investovať viac ako inokedy. Do verejnoprospešných projektov a dať prácu ľuďom z regiónu, kde sa investuje. To by sme si mali poučiť z histórie. Toto nie je prvá kríza. Plaváreň nemusí byť zlý nápad, ale nesmie byť predražená, rozumne prefinancovaná a na výstavbe by sa mali podieľať miestni. Toto je v dnešnej skorumpovanej dobe problém zabezpečiť. Dnes všetci čakajú ako supy na príležitosť poriadne zbohatnúť, preto z toho nič nebude.

          Príspevok je reakciou na "plavcik Vratko"

          Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

          • gravatar

            ty kde zijes? http://www.teraz.sk/regiony/mimoriadne-zastupitelstvo-kosice-kauza/50227-clanok.html

            Príspevok je reakciou na "Peter Pan"


            • gravatar

              Kde žijem? Práveže na Slovensku. Mesto nikdy reálne (!) neskrachuje, lebo v konečnom dôsledku narába s reálnymi hodnotami - obyvatelia a nehnuteľnosti. Štátnici rozhodujú o nezmysloch a jednoduché veci zámerne komplikujú, aby ich mohli využiť vo svoj prospech. Lokálna politika sa dnes snaží o niečo podobné. Hovorím, že problém nie je v plavárni, ale v spôsobe, akým sa bude realizovať.

              Príspevok je reakciou na "redbelt"


            • gravatar

              Len sa poopravím. Môže skrachovať - ak by sa všetci odsťahovali. Ale to by už potom nebolo mesto, že?

              Príspevok je reakciou na "redbelt"


            • gravatar

              dlh nie je realna hodnota... ze nieco neskrachovalo, neznamena to, ze sa to nestane v buducnosti, cim vacsie mesto, tym vacsia anonymita, preto je bratislava najzadlzenejsia a kosice za nou... na sedliackej urovni ako vo frastaku sa niektori voleni a nimi dosadzovani uradnici citia nenahraditelni a nedotknutelni, ale to je omyl, nie je to nezaujmom ludi, ale tym, ze 80 % obyvatelov z tejto situacie nieco ma a keby sa vystahovalo tych 20 %, ktori su prispievatelmi a platicmi dani bez toho, aby nejako vyciciavali priamo alebo cez pribuznych do 3. kolena mestsku kasu, tak sa to cele rozlozi na tych ludi, ktori ju vyciciavaju a potom by si aj ty uvazoval inak

              Príspevok je reakciou na "redbelt"


          • gravatar

            Detroitu hrozí krach a v dôsledku desaťročia trvajúceho zlého hospodárenia a korupcie je pod nútenou správou. http://www.sme.sk/c/6848740/detroitu-hrozi-krach-ohrozena-je-aj-vzacna-galeria.html#ixzz2XKK49Jvu

            Príspevok je reakciou na "Peter Pan"


        • gravatar

          zabudni na papieriky... pozri si poslednych 5 min http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lSVBefrW8l0 a pochopis, ze za nejaku dobu ti pomoze len hruba sila, ak nemas kup si zbran, uc sa cudzie jazyky, snaz sa zit bez lekarov... keby vypukla nejaka masova medzinarodna demonstracia, nejake znamosti na dedinskom protektoudrade ti budu na velke makove... ale HC sa to dotkne najmenej, lebo tu je to daleko ku vsetkym hraniciam, takze tak, ako sem civilizacia prichadza len pomali a v malych davkach, pod. je to aj s ostatnymi vecami

          Príspevok je reakciou na "plavcik Vratko"

          Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  4. gravatar

    trosku sa tu tusim odbocuje od temy. fakty su asi take, ze hlohovska tv sa nevie uzivit, lebo je to obycajny brak, ktory oslovuje stale menej a menej ludi. zamyslel sa uz niekto nad tym, ze vsetci povinne platime koncesionarske poplatky a v hlohovci si este k tomu priplacame v podstate povinne (dotaciou z mestskeho rozpoctu, cize z nasich penazi) na tuto servilnu lokalnu tv? nestoji za zamyslenie aj fakt, ze tato spolocnost je stratova a bolo by namieste pouvazovat nad jej zrusenim a financie z dotacie pouzit ovela rozumnejsie? alebo co tak vymenit tzv. riaditela, ktory nema prislusne vzdelanie (nechodil ani okolo manazmentu, ani okolo marketingu, ani okolo masmedialnej komunikacie) na to, aby viedol nieco, co sa tvari ako televizia? k tomuto kroku malo dojst uz davno a mozno by sa hctv zacala pohybovat v inych cislach...

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

    • gravatar

      Stratová je aj nemocnica, verejná doprava, údržba zelene, školstvo, atď. Nevadí to, lebo presne na to majú slúžiť dane. Vracajú sa späť vo forme verejného prospechu. Tento podnik slúži na prospech pár jednotlivcov, ktorí z nej žijú priamo (platy, zákazky) a nepriamo (propaganda pre voličov). Zrušiť ju môžu iba poslanci, ale väčšina sa potom nebude mať ako propagovať. Výsledkami práce určite nie...

      Príspevok je reakciou na "lokalpatriot"

      Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

      • gravatar

        uplne suhlasim. problem je prave v tom, ze tato stratova spolocnost sluzi len par jdnotlivcom a servilne propaguje urcitu skupinu ludi okolo primatora a kdh. ale platime ju vsetci!

        Príspevok je reakciou na "Peter Pan"

        Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

      • gravatar

        Poslanec, napriek tomu konateľ mestskej firmy je aj člen mestskej rady, kultúrnej komisie a vzdelávania, :-))) komisie na ochranu verejného záujmu! Kto má naňho? Tento aj výbornik Ex Libis ad Personam sa preslávil onehdy, ako vyhánač novinárov z Mestského zastupiteľstva, tento rok tiež sa našli takí, čo mu vadili na minoriadnom zasadnutí zastupiteľstva. Bola by to úľava, keby nebolo do tretice, ale karta by sa otočila. Zdá sa, že ešte stále je takýto džob v Hc voľný. Našiel by uplatnenie.

        Príspevok je reakciou na "Peter Pan"

        Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  5. gravatar

    Pre kekonom: Písal som o konečnom dôsledku. Mesto sa nazýva mestom (teraz nemyslím historicky) kvôli ľuďom, ktorí v ňom žijú a priestoru, ktorý zaberá. Nie preto, že má primátora a nie starostu. Nie preto, že narába s niekoľko milónovým rozpočtom a nie tisícovým, a nie preto, že má radnicu a nie garáž. Súhlasím, že servis, ktorý má zabezpečovať samospráva je ďaleko predražený a nepotrebný. Ale to len potvrdzuje to, čo som napísal - miestna samospráva sa snaží kopírovať tú štátnu. Ostatok si napísal v podstate to, čo ja v oprave. Skôr skrachuje štát ako mesto (viď Grécko - de facto štát skrachoval už dávno, dediny sa vyľudňovali až ako dôsledok). Koľko je na Slovensku obcí s negramotnými starostami, ktorí založili všetko, čo sa dalo, odpustili dane a čo? Skrachovali? Vyškrtli ich z mapy? Dostali sa do nútenej správy a štát (my všetci) ich aj tak podržal. Detto Košice. Takých článkov som už čítal hafo. Využíva sa to ako politický kapitál. Keď niečo nejde, tak sa vytiahnú staré dlhy. Zas to len potvrdzuje, že chýba zdravý rozum. Problém nie sú investície.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

    • gravatar

      Presne si to pomenoval , chyba zdravy rozum . Moj zdravy rozum mi ghovori: HCTV zrusit Zastavit unik vody do zeme (100 000 € rocne mozme splacat inde) vykopat z Hc tu pliagu co nam tu roky rozkrada mesto vyriesme si zapchy pred mostom opravme zamok .............................. ................................ .............................. .................................. ............................. ............................... ................................ a potom stavajme plavaren Kto by ju nechcel , ale spravny gazda , ked mu pada barak na hlavu , nejde stavat bazen a na to staci pouzit ten zdravy rozum ako pises :-)

      Príspevok je reakciou na "Peter Pan"

      Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

    • gravatar

      Urobi sa to v pripade zamku tak isto ako sa to spravilo na budove ...Vianočne ozdoby Rozvoj...zhodi sa strecha a počka sa kym to padne cele a potom sa to rozparceluje na stavebne pozemky,plavaren je pre mesto uplne zbytočna vec deti aj tak chodia na plavecky do Pn...toto je uplne očividne že sa chce niekto na ukol mesta nabalit najde sa nejaky silny podnikatel teda spoločnik a dohodi sa nejaky dobry konatel vzor poloklinika a každy nech si urobi obraz čo sa deje v tomto meste ako to tu hnije a prekvita ...treba zmenu a normalne mysliaceho človeka ...

      Príspevok je reakciou na "Peter Pan"

      Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

      • gravatar

        prepačte pisal som odveci nie toto bolo nametom ...Htv je zbytočna mame net a to ich vysielanie aj tak nik nepozera,je to čisto iba tv ktora služi nie občanom tohto mesta ale iba členom KDH a Smer mi si ju platime z našich dani ...takže mala by byt otazka obyvatelom HC či si želaju vysielanie Htv ...

        Príspevok je reakciou na "kivi"

        Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  6. gravatar

    Zaujímalo by ma, koľko v HcTV za natáčanie a produkciu medailónov dostávajú eur od Ex Libris. Medailónmi Žijú medzi nami, História ulíc, atď. sa chvália na webe. Natočili ich hojne aj ich publikačná činnosť je slušná. Ex Libris ... žije z eurofondov a iných donorov, ako uvádzajú na svojej webovej stránke. Televízia živorí z našich daní. To isté, koľko im platí za produkciu Vlastivedné múzeum, ktoré je organizáciou a dotované z VÚC Trnava. Dali im aspoň k dispozícií nejaké zariadenie potrebné k výrobe filmov? Keď za ních, na ich slávu a popularitu míňajú svoju invenciu, benzín, CD na kópie...

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  7. gravatar

    vsetci sme zadlzeni a co? len tu sa kazdy boji a preto nic nemame. treba postavit plavaren a nie sa stale vyhovarat. HC je diera kde nic neni iba stromcek tak uz urobte s tym nieco.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  8. gravatar

    Tak mozu ist autobusom.Plavaren je zbytocnost a hlavne hlohovec ma milion. inych problemov kam treba dat peniaze,inteligentny clovek to chape .Nemam chut ale toto vysvetlovat tym jednoduchsim.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

    • gravatar

      Prave pre takychto spoluobcanov, ktori sa nerozumne dozaduju veci, ktore su v nasich podmienkach "terciarnou otazkou", je cela nasa spolocnost v takom marazme akom je - zvlast v Hlohovci sme po krk v hnoji.

      Príspevok je reakciou na "plavaren"

      Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

      • gravatar

        Keď primátor postaví plaváreň, tak vyhrá ďalšie voľby. Toho sa boja niektorí poslanci a preto vyskakujú.

        Príspevok je reakciou na "Pre tych co CHCU PLA"

        Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

        • gravatar

          kedy su dalsie volby? o rok? kolko by sa stavala plavaren? 3 ci 5 rokov? ty musis byt pravdivy(-a) jak premier

          Príspevok je reakciou na "Pravda"

          Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

        • gravatar

          :) som sa pobavil. ver mi, toho sa neboji nikto, lebo on uz za primatora kandidovat nebude. ale cisto hypoteticky, keby sme sa drzali tvojej teorie, tak bolo by podla teba spravne, aby vyhral volby na zaklade takehoto populistickeho kroku a to aj napriek tomu, ze pohnojil vsetko, na co siahol? a to uz nehovorim o tom, ze stavat plavaren v tejto dobe a podla jeho predstav je totalna blbost a samovrazda pre toto mesto.

          Príspevok je reakciou na "Pravda"

          Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

          • gravatar

            Samovrazdou pre toto mesto je ze nic nebuduje a v najblizsej dobe ani budovat nebude . Samovrazdou pre toto mesto su vsetci terajsi mestsky poslanci .Samovrazdou pre toto mesto su nazory ludi aby sme za plavanim chodili do TT a PN a tam nosili nase peniaze / preco by nemohli zostat v HC / Samovrazdou pre toto mesto su populisti a klamari ako ty lokalpatriot...

            Príspevok je reakciou na "lokalpatriot"


            • gravatar

              Som si povedal,ze na teba nema vyznam reagovat,ale predsa skusim. Povedz,co z toho,co som tu napisal je klamstvo alebo populizmus? Je podla teba populisticky napr. fakt, ze potrubie v meste je v havarijnom stave a je nutne ho vymenit,ale mesto na to nema a aj napriek tomu uvazuje primator o plavarni (a este k tomu pekne predrazenej!)? Z coho by chcel primator splacat uver? Ktore dane a poplatky by sa zvysili? Preco ked sa povie A, nepovie sa aj B? Nie je skor toto populisticke? Ale toto je vlastné prave tebe,ako Ivanovmu poskokovi,spiclovi a neviem co este. Tam radsej sed na zastupitelstve a rob si poznamky pre svojho obstastnovaca...

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


            • gravatar

              lokalpatriot nielenze si POPULISTA a KLAMAR ale si aj HLUPAK ktory uraza kazdeho s opacnym nazorom- si vedle jak ta jedle detektiv oriesok...

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


            • gravatar

              Pani prečo sa nespytate aj obyčajnych ludi,aky maju nazor na Mu Hc aj na plavaren aj ako sa tu šafari z peniazmi,ake zakazky sa davaju kam sa čo predalo alebo dalo akej rodine na kom je p.primator napojeny treba si pozriet aj vypočut čo si myslia ludia...nie iba všemocny p....nechajte nech si povie nazor p. lokalpatriot ved to nieje zakazane....len ste skočili z Htv na plavaren jeden lepši vymysel od druheho...bezodnne jamy na peniaze ...myslim si že mesto bude mat čo robit po volbach a bude mat ine zaujmy splacat dlhy poloklinika dalšie nezmyselne projekty a nie stavat nejaku plavaren len neviem ako vysvetlia ludom ked budu chciet zdrazovat dane ale to je o inom ....

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


            • gravatar

              Tak sa opytam este raz cvarga: Co z toho,co som napisal je klamstvo alebo populizmus? A neurazam, konstatujem. Si precitaj svoje prispevky a potom hovor o urazkach.

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


            • gravatar

              A ja chcem velke lietadlo ale viem ze by som nemal na jeho udrzbu. Lokalpatriot ma pravdu, bohuzial ani v lepsich dobach sa plavaren nepodarilo presadit, a v dnesnej dobe postavit plavaren v meste moze len ekonomicky analfabet. Samozrejme vsetci by sme ju radi mali. Ale nemame ako mesto na to, lebo kazdy rok stracame desiatky tisic eur na zlej vodovodnej sieti, ludia maju problem s dopravou - hlavne most, aut. stanica. Dufam ze zamok nedopadne ako svieckaren, neviete kto to vlastni a kto ju povolil zburat? Je mi jasne ze si to niekto pripravil tym ze dal dole strechu - taketo veci by sa mali ale pokutovat. Tych historickych budov tu uz vela nemame :(

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


            • gravatar

              Co je ekonomickejsie pre mesto postavit obchvat alebo plavaren .Urobime obchvat zbavime sa aut co prechadzaju cez hlohovec - mozno .Obchvaty vobec niesu spoplatnene mytom takze kedy sa vratia peniaze za obchvat mesta -nikdy preto na toto stat nikdy nepristupy sme prilis bezvyznamny dopravny uzol. Ked postavime plavaren ostane v hlohovci a nech sa stane cokolvek stale tu bude a pocas prevadzky bude stale vyrabat mincu na splatenie a taktiez bude produkovat aj pracovne miesta a v neposlednom rade aj frflosi by sa mohli v nej vykupat...Vodovodne potrubie ak sa vymeni v konecnom dosledku zaplatia ludia ci bude pri kormidle Peter Pavol alebo Patrik...Este raz a naposledy v hlohovci sa stavat nebude a to hodne dlho lebo jeho brzdou su VSETCi sucasni poslanci kapisto lokalpatriot a spol.

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


            • gravatar

              Pocuj Nadezda Ivanovna co tu vypisujes bludy o plavarni... Koho to bol napad ? Ked sa to malo robit cez bytove ? Myslim plavaren samozrejme. Jasny scenar podobny poloklinike a cudij sa svete pri panskej zahrade rovnako ako poloklinika.Tu vobec nejde o ziadnu plavaren , ale o to , aby prisiel potom zachranca , ktory svojimi pozickami s rocnou splatnostou zachrani mestsky majetiok ! Nauc sa pocitat a potom tu vypisuj bludy. Lokalpatriot palec hore , nedaj sa.

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


            • gravatar

              :))) aspon vsetci vidite, ake vysoke je asi iq tejto cudnej osoby. Nadobudol som presvedcenie, ze by mala byt zbavena svojpravnosti, lebo zacina byt nebezpecna pre seba samu. Naozaj to nestoji za vyraznejsi komentar.

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


            • gravatar

              uvidime ako si zahlasuju ludia koho si zvolia,ono to bude asi aj tak zaležat natom či ludia sa zas nechaju osprostiet za čajik a pagačik,gulašik a pod popripade za to ako to tu niekto napisal podla hlasu,či chodi do kostola atd ...ale naozaj pokial sa nespravi poriadok a ludia tipu p.terajši primator ktory je na Mu HC vyše 30 rokov nič nikdy nespravil pre toto mesto čo by sme teraz chceli od neho aby robil ...aj p.poslanec Varga je z HC nikdy nič pre toto mesto nespravil čo by sme chceli modre z neba....a takych panov je tam viac niektory už ani nevedia na ktoru stranu sa treba pridat a už boli všade v každej pol.strane ...

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


            • gravatar

              A sme doma iny nazor hned je napadnute ego a skuma sa vyska IQ...Zhrniem to takto niekto slubuje nemozne pri kolacikoch a gulasi - iny sa tvari ze je obroditelom telesnej kultury v meste a pritom su obaja rovnaki-ziadna historia ziadne realne plany do buducnosti...Nic len bohapusty populizmus ,klamstvo sposobene mamonom a pachom moci...A zacala mi uhorkova sezona -no konecne !

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


            • gravatar

              Ty musis byt fakt trafena! Si strielas vlastne goly. Sledujes ty vobec aspon trosku tu hadzanu? Zjavne nie. Ty nevidis vysledky? Ked je toto klamstvo a populizmus, tak nech takto klamu vsetci a vsetko bude na uplnom poriadku.

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


            • gravatar

              niektori ludia počuvaju iba seba a myslia si že maju pravdu,alebo vyhlasuju že ich nik neriadi abuchaju do stola že všetci im zavidia uspechy ktore dosiahli a niesu nikym nastrčeny ....ten pach penazi robi svoje

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


            • gravatar

              lokalpatriot poviem ti to takto ked si to nasmeroval tymto smerom -historia si pamata iba vitazov a vitazstva su aj meritkom uspechu a uspesnych avsak tu je to cele o niecom inom...popremyslaj o svojom poslednom prispevku ci to tak naozaj nie je- ale uz fakt zacala uhorkova sezona

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


            • gravatar

              Fakt nechapem niektorych ludi... Ved sa staci pozriet, kde bola hadzana pred a kde je teraz. Toto hovori za vsetko, nie sproste a nicim nepodlozene vykriky z potapajucej sa lode, ktoru len tak mimochodom kapitan pomaly opusta.

              Príspevok je reakciou na "Lokal patriot re lok"


        • gravatar

          plaváreň. Už aj dediny majú svoju.

          Príspevok je reakciou na "Pravda"

          Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

    • gravatar

      Plavaren v tomto case a podla scenara pana primatora (spolu investicia za 11,5 miliona eur!!! - a to bez prevadzkovych nakladov, len treba poriadne do konca citat tie jeho navrhy) by pre toto mesto bola bozkom smrti.

      Príspevok je reakciou na "plavaren"

      Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  9. gravatar

    Uvedomte si koľko mestských poslancov žije z Htv, koľko je na ňu spojených a ich rodinných príslušníkov . Libant , Drgoň Roman s manželkou, ..... Nech ju zrušia a zarába si spolu s tým plátkom čo vydávajú sama.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  10. gravatar

    Ten časopis je úplne zbytočný a mal by sa zrušiť. Nedá sa to čítať.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím

  11. gravatar

    Dnes je Svetový deň rybárstva. Slávme a nelovme HcTV. Iba rybe odtnime hlavu. Môže ísť do invalidného dôchodku. Vystačí mu aj na plný. Nebude musieť sedieť pred obrazovkou kamerového systému u MsP. Aj Svetový deň oznamovacích prostriedkov máme , nerušme svoje. Vymenujte redakčnú radu pani poslanci. Táto je nefunkčná roky. Členovia sa nezúčastňujú zasadnutí. Mnohí svojou senilitou už nechytajú duch doby. Na riaditeľa vypíšte konkurz. Na záchranu treba ozdravný projekt. Pevnú ruku na pracovnú disciplínu. Diaľkový vysokoškoláci zamestnaní v HcTv nedokážu ani spravovať vlastnú webovú stránku a musia sa dať tunelovať. Ozaj v HCTV nemajú vypísané ani otváracie hodiny. Celé leto dávajú už minimálne 15 rokov archív. Nepracujú. Dobrý čas na zmenu.

    Hodnotenie (0%): Nesúhlasím Súhlasím


Pridať komentár

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.