Lekáreň Hlohovec
Hlohovec
Pravá stránka Hlohovca



Magazín

20. apríl 2015

Primátor odpovedal na vaše otázky

Hlohovčanov zaujíma doprava, situácia okolo polikliniky a zámku, či "betónová opacha" na mestskom sídlisku.

Primátor odpovedal na vaše otázky

Meno: rodič
Otázka: Dobrý deň, chcem sa spýtať. či sa do budúcna počíta s nejakými lavičkami, alebo nejakým sedením v lokalite Michalská-Podzámska, lebo na tých 250 bytov sú tam dve rozbité akože lavičky. Je to úplne nepostačujúci počet, keby len pod každý strom, čo je tam vysadený, prišli 2 lavičky, boli by sme Vám veľmi vďační. Ďakujem.

Už som to spomínal na poslednom zasadnutí Mestského zastupiteľstva – v súčasnosti pripravujeme zonáciu mesta (predbežne na desať zón) s tým, že chceme v rámci tohto volebného obdobia dobudovať v každej zóne občiansku vybavenosť – funkčné detské ihrisko (nie to, čo sa dnes vydáva za detské ihriská – lebo podľa pasportizácie majetku máme 17(!!!) detských ihrísk v meste, ale keď sa po meste prejdete, nájdete možno šesť zmysluplných ihrísk pre deti), výbeh pre psov, oplotené kontajneroviská (tam, kde ešte nie sú) a funkčnú zeleň vrátane základného mobiliáru – lavičky, koše atď. Otvorene však hovorím, že ihriská budeme stavať oplotené a budeme sa snažiť vtiahnuť do správy a ochrany tohto majetku aj správcov priľahlých bytových domov – mesto vie dobudovať občiansku vybavenosť, ale do jej ochrany sa musia zapojiť aj samotní občania – inak budeme stále prehrávať súboj s vandalmi tak, ako je to žiaľ dnes.

 

Meno: Zuzana
Otázka: Kedy konečne sa začne riešiť otázka kolón v meste spôsobených mostom? Situácia je otrasná a kto tvrdí, že nie, nech si každý deň stojí hodinu v kolóne, keď ide domov z práce!

Uvedomujem si túto situáciu, keďže áut pribúda (podľa štatistiky prednesenej poslancom M. Bobákom na ostatnom zastupiteľstve takmer 500 áut ročne!), ale kapacita hlavného ťahu bola dimenzovaná pred desaťročiami na oveľa menšie zaťaženie. Pokiaľ ide o obchvat, tam sa musím len opakovať – nemám dobrú správu. Toto je dopravná infraštruktúra, o ktorej sa rozhoduje na úrovni VÚC a vlády SR.

Vzhľadom na výšku investície a priority na vládnej úrovni nevidím v najbližších rokoch šancu na výstavbu obchvatu a nového mosta. Ak mám byť úprimný, myslím si, že pokiaľ nebude rovno premiér, alebo aspoň minister dopravy z Hlohovca, obchvatu sa nedočkáme. Napokon, v posledných volebných obdobiach máme v parlamente Hlohovčana – člena vládnej strany, a z hľadiska obchvatu nevybavili spolu s vedením mesta absolútne nič.

To samozrejme neznamená, že nebudeme intenzívnejšie ako doteraz tlačiť na riešenie (možno aj s väčším využitím tlaku zo strany obyvateľov Hlohovca). Hľadáme tiež alternatívne riešenia, ktoré by pomohli aspoň čiastočne odľahčiť doprave na vstupe do Hlohovca (popisujem ich v odpovedi nižšie). Fakt je, že cesta je v správe VÚC, takže urobiť rozhodnutie o akýchkoľvek úpravách na úrovni mesta ani uvoľniť príslušné financie sami nevieme.

Toto je žiaľ téma, v ktorej úplne neuspokojí obyvateľov mesta žiadny primátor.

 

Meno: Zuzana
Otázka: Prečo mesto dovolilo, aby vznikla taká situácia, že lekári sú rozmiestnení po celom meste? Načo sa budovala nová poliklinika, keď nové diagnostické centrum je na starej poliklinike? Všetci lekári, aspoň väčšina, by mala byť zhromaždená na jednom mieste a nie toto čo vzniklo. Úplná diskriminácia starších a ľudí, ktorí nemajú auto.

Začiatkom úpadku hlohovskej polikliniky a úteku lekárov z budovy polikliniky bolo odovzdanie väčšinového podielu (51 %) a úplnej manažérskej kontroly v Nemocnici s poliklinikou, s.r.o. súkromnému vlastníkovi predchádzajúcimi vedeniami mesta pred niekoľkými rokmi. Od tej chvíle sa začal proces zhoršovania dostupnosti zdravotnej starostlivosti v meste a finančného prepadu tejto spoločnosti, ktorej dlhy sa dnes šplhajú k dvom miliónom eur!

Poslanci, ktorí chceli v predchádzajúcom volebnom období kontrolovať situáciu v spoločnosti, boli z jej dozornej rady so súhlasom minulého primátora odvolaní. V najbližších týždňoch čakajú zložité rokovania o jej budúcnosti, aj o viac ako polmiliónovej pohľadávke, ktorú mesto a mestské organizácie v NsP majú. Mesto však ako menšinový vlastník má pri súčasnom nastavení spoločenskej zmluvy minimálny manévrovací priestor.

Áno, dnes sú lekári rozlezení po celom meste, pretože jednoducho išli do kvalitnejších a možno aj cenovo dostupnejších priestorov, ktoré zodpovedajú poskytovaniu zdravotnej starostlivosti v 21. storočí. K týmto budovám ale ich majitelia často nevybudovali zodpovedajúce parkovacie miesta, neexistuje funkčný informačný systém, podľa ktorého by sa mohli ľudia orientovať. Preto pripravíme do konca roka informačný systém, ktorý aspoň zjednoduší orientáciu ľuďom pri hľadaní ich lekára v meste. A ak nám to finančné možnosti dovolia, spustíme budúci rok sľúbenú službu sociálneho taxíka, aby sme aspoň starším a zdravotne limitovaným  občanom zjednodušili dopravu k lekárom.

 

Meno: Obyvateľ Michalskej
Otázka: Pýtam sa na rovinu, aký pokrok nastal pri rokovaní s majiteľom betónovej opachy na našom sídlisku..., taktiež či by nebolo možné spraviť chodník od spodnej časti garáží a napojiť sa na už vybudovanú komunikáciu zo zadnej strany reštaurácie Terasa a spojiť to schodmi, ktoré by ústili pri vrchnom vchode do garáže pred Michalskou 7- dôvod: obyvatelia majú škôlku, obchody, fitnes centrum, obchodné centrum priamo pod nosom, ale keď sa chcú dostať do obchodu, škôlky... musia obchádzať celý komplex obchodného centra. Prosím Vás o pomoc, uľahčenie života.. ľudia chodia takto po tráve a aj tak tam vyšliapali chodník, pretože byť v obchode za 15 sekúnd a 10 minút je rozdiel. Pýtam sa Vás, pretože poslancov za náš obvod nezaujímame... to boli len sľuby pána Hauliša a spol... pred voľbami. Prosíme Vás pán primátor pomôžte nám realizovať tento zámer. Inak pôvodne tam bol pekne chodník od Michalskej 7 smerom dole a končil pri Terase, ale bágre pri stavbe ho zrovnali zo zemou a nechali iba pozostatok, cez ktorý sa nedá ísť. ĎAKUJEME!!!

Začnem odzadu – poslanci z vášho obvodu na čele s R. Haulišom naopak patria k najaktívnejším. Absolvovali viacero rokovaní s viceprimátorom M. Drgoňom, aktívne pracujú v komisiách, vrátane dopravnej. V piatok som absolvoval stretnutie s pánom Huterom – staviteľom spomínanej garáže, pretože požiadali o predĺženie termínu na vybudovanie piatich dodatočných bezplatných parkovacích miest, k čomu ich zaväzovala zmluva. Len na dokreslenie chaosu, ktorý v súvislosti s touto stavbou na meste vládol – zistili sme, že na určenom mestskom pozemku tieto parkovacie miesta nie je možné vybudovať, pretože tadiaľ prechádza horúcovod. Pýtam sa, ako je možné, že na toto bolo vydané stavebné povolenie? Teraz ideme hľadať iné pozemky, kde by tieto parkovacie miesta vybudoval.

V komunikácii budeme pokračovať budúci piatok o 8:00 priamo pri tejto stavbe. Zo spomínaného stretnutia vyplynula informácia, že do konca tohto roka bude dokončená fasáda celej garáže (farebnosť bude konzultovaná s viceprimátorom) a zeleň, ktorá bola predpísaná v projekte. V tejto súvislosti budeme hovoriť aj možnosti riešiť napojenie pre peších.

Len ako dodatková informácia – v pondelok odovzdávame stavenisko firme, ktorá vyhrala súťaž na vybudovanie parkoviska na Podzámskej ulici – pri ZŠ Podzámska. Oproti v rozpočte plánovanej cene 90 000 eur je reálna vysúťažená cena 53 000 eur, parkovisko by malo byť podľa zmluvy hotové do dvoch mesiacov.

 

Meno: Neuvedené
Otázka: Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať, čo plánujete urobiť so zámkom. Ďakujem.

Tento rok z vlastných rozpočtových prostriedkov opravíme celú strechu zámku a zvedieme vodu mimo múrov, aby táto naša najvzácnejšia pamiatka ďalej nechátrala a mali sme čas na hľadanie ďalšieho financovania jej obnovy.

Dobrovoľníci z OZ Zámok Hlohovec, ktorí robia pri opätovnom vdychovaní života nášmu zámku neoceniteľnú prácu, medzitým pokračujú v čistení zámku a jeho okolia. Získavajú menšie granty, ktoré im umožnia zrekonštruovať si priestory pre ich činnosť na zámku a realizovať tam ďalšie kultúrne akcie. Preto sa im snažíme vychádzať v ústrety či už spolufinancovaním grantov, ktoré sa im darí získavať z iných zdrojov, alebo menšími dotáciami na konkrétne akcie. Aj vďaka ich práci tento rok zámok zažije viacero zaujímavých podujatí, ktoré naň určite opäť privedú tisícky Hlohovčanov aj návštevníkov z okolia. Už 30. apríla bude na zámku koncert skupiny La Bon a 2. mája budú na zámku Jarné slávnosti. Obnovili sme tiež možnosť svadobného fotografovania na zámku.

 

Meno: Robert Galbavý
Otázka: Dobrý deň! Chcel by som sa spýtať, či neplánujete nejakú spoluprácu s krásnou dedinkou Hlohovec na južnej Morave? Tiež je kraj vína. Ďakujem!

Hovorili sme na túto tému pred pár dňami s kolegami, nevylučujeme to. Chcem to navrhnúť pri najbližšom stretnutí so zástupcami Cechu vinárov, pretože nie vždy musí ísť nevyhnutne o oficiálnu spoluprácu na úrovni samospráv, niekedy je živšia a spontánnejšia spolupráca na báze spoločných záujmov.

 

Meno: Neuvedené
Otázka: Dobrý deň p. primátor, som radovým zamestnancom MsÚ a bojím sa o svoje miesto i keď si prácu plním svedomito. Preto sa chcem spýtať, či v najbližšej dobe chystáte personálne zmeny na vedúcich pozíciách, alebo sa to bude týkať aj radových zamestnancov? Ďakujem.

Rozumiem vám, ale na druhej strane neviem, prečo sa bojíte o svoje miesto, ak si svoju právu odvádzate kvalitne. Zatiaľ som vám iste ja osobne dôvod na strach nedal a chodbové reči netreba brať vážne. Ak chcete vedieť, ako sú veci naozaj, pokojne ma navštívte v kancelárii, nehryziem? Mojou ambíciou je vybudovať funkčný a efektívny úrad, a na to budem potrebovať všetkých šikovných zamestnancov, ktorí dokážu profesionálne pracovať a slušne komunikovať s občanmi.

Postupne prišlo niekoľko nových ľudí, ktorí sú síce Hlohovčania, ale majú pracovné majú skúsenosti aj z celoslovenských inštitúcií a z iných sektorov, ako len z verejnej správy. Pripravujeme aj úpravy organizačnej štruktúry úradu a otvorenie klientskeho centra, čo je naviazané na vytvorenie adekvátnych priestorových kapacít a vhodného personálneho obsadenia. Na konci tohto procesu by mal byť funkčný úrad otvorený a priateľský k svojim klientom – občanom, ktorí si nás platia.

 

Meno: Iveta Vladovičová
Otázka: Koľko nájomných bytov bude v prerobenej slobodárni pri stanici a kedy to bude hotové a kedy a kde sa plánujú postaviť ďalšie nájomné byty, keďže sa tu už niekoľko rokov žiadne nestavali? A čo obchvat, v akom štádiu je rokovanie o ňom? S pozdravom.

V prípade, že uspejeme s našou žiadosťou o úver zo ŠFRB a dotáciu z MDPT SR (výsledok by mal byť v známy v horizonte najbližších mesiacov), vznikne v súčasnej ubytovni 60 nájomných bytov. Ak sa nám toto podarí, budeme samozrejme vytvárať aj nové transparentné pravidlá prideľovania týchto bytov.

Na tému obchvatu som už odpovedal vyššie.

 

Meno: Neuvedené
Otázka: Cesta do Nitry okolo cesty je po zime, myslím tým zberné kanály, po oboch stranách plné odpadkov a plastových vriec. To isté je v okolí za mostom smerom na Leopoldov, v okolí Tesca, v okolí hrádze, pod mostom pri hrádzi. V meste je kopa drobného odpadu všade kde sa človek pozrie. Poberatelia sociálnych dávok majú povinnosť si ich odpracovať. Ľutujem, ale zatiaľ som nevidel takúto partiu, resp. partie, ani v minulom roku, ani v tomto. Dávky dostávajú ........ a prečo? 

Pokiaľ ide o odpad za hranicami mesta, na ten dosah nemáme. Pokiaľ ide o čistotu v meste – po zime sme dali mesto do poriadku, aj keď to je problém, keďže koncom roku 2014 sa skončili staré zmluvy a od 1. januára nemáme vysúťaženého dodávateľa technických služieb. V najbližších 2 – 3 týždňoch bude vyhlásená nová súťaž. O to viac si cením prácu dobrovoľníkov, ktorí odpracovali na čistení mesta stovky hodín a zozbierali tony odpadu.

Pokiaľ ide o aktivačných pracovníkov – ich efektivita výrazne závisí od počtu pracovníkov mesta, ktorí im rozdeľujú prácu a kontrolujú ich. Doteraz na to bolo vyčlenených presne 0,5 človeka vo VaTS – čo, iste uznáte, nestačí. V súčasnosti pomáhajú najmä pri čistení centra mesta a areálu VaTS po predchádzajúcich nájomcoch. Pripravujeme od mája zmenu riadenia týchto pracovníkov tak, aby bola ich činnosť efektívnejšia – pribudne človek na ich kontrolu a vytvoríme im normálne zázemie s aspoň základným sociálnym vybavením, aby nemuseli preberať náradie a pracovné pokyny na ulici, ako to bolo doteraz.

 

Meno: Peter
Otázka: Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať, že či vzhľadom na minimálne, až žiadne pozemky v Hlohovci, nechystá mesto uvoľniť nejaké pozemky pre občanov na výstavbu domov? Niečo podobná ako pred pár rokmi predaj pozemkov v Petre na mieste bývalých skleníkov? Ďakujem, P.

Ako som už spomínal vyššie, v prípade úspechu našej žiadosti by malo vzniknúť 60 nových nájomných bytov. Pokiaľ ide o pozemky vhodné na bytovú výstavbu, takých už žiaľ mesto vo vlastníctve veľa nemá. Pozemky menšieho rozsahu sú napríklad v areáli bývalej ZŠ Nerudova, ktoré sa už mesto v minulosti pokúšalo predať, pre vysokú cenu sa nenašiel záujemca, v súčasnosti premýšľame o možnostiach, ako tieto pozemky pripraviť na bytovú výstavbu. Faktom však je, že vzhľadom na neustále klesajúci počet obyvateľov Hlohovca je súčasný bytový fond nevyužitý a v meste je niekoľko sto neobývaných domov a bytov.

 

Meno: Daniel Fodora
Otázka: Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, aké kroky sa podnikajú, aby bol prejazd mestom plynulejší, a či sa uvažuje o výstavbe nového cestného mostu napr. popri železničnom moste. Druhá otázka: neuvažuje sa o vybudovaní nového zjazdu z mosta smerom na Sihoť popri plynovej stanici, cca 100 m pred kruhovým objazdom, veľmi by to odľahčilo premávku na moste a investične by to moc nestálo. Ďakujem. Daniel Fodora.

K otázke obchvatu/mostu som sa vyjadril vyššie, podľa aktuálne platných stanovísk nie je preferovaná trasa v koridore železnice. Otázku zjazdu z mosta ešte pred kruhovým objazdom už s odborníkmi na dopravu posudzujeme – opäť je to naviazané na ochotu a finančné možnosti VÚC, z našej strany však chceme odborne posúdiť túto možnosť a jej dôsledky na odľahčenie dopravy na moste, ale aj na priľahlé komunikácie v prípade, že zvedieme časť dopravy na Nábrežie. V každom prípade budeme jednak pri aktuálne prebiehajúcich prácach na zadaní nového územného plánu, ale aj pri posudzovaní prípadných stavebných zámerov v danej oblasti postupovať tak, aby sme si nezahatali túto možnosť čiastočného riešenia – pokiaľ sa ukáže ako vhodné.

 

Meno: Jana
Otázka: Dobrý deň, chcem sa spýtať, či a ako budú upravené úradné hodiny na MÚ. Tieto z čias totality sú pre normálne pracujúceho človeka maximálne nevyhovujúce. Ďakujem.

Momentálne platné úradné hodiny umožňujú pracujúcim využiť predĺžené úradné hodiny v stredu, ale chápem, že občanom pracujúcim mimo Hlohovca ani toto nemusí stačiť (okrem toho úradníci by mali vybaviť nevyhnutné záležitosti občanov aj v dňoch, keď nie sú oficiálne úradné hodiny, skrátka, nemali by občana poslať preč). Zásadnejšiu zmenu úradných hodín prinesieme s otvorením klientskeho centra, kde občania vybavia väčšinu záležitostí na jednom mieste a v priaznivejších časoch.

 

Meno: Martin Macháček
Otázka: Dobrý deň, chcem sa spýtať Vás alebo aj poslancov, čo sedia v zastupiteľstve už dlhšie obdobie, keď teraz ukazujete aký je majetok mesta zanedbaný a v dezolátnom stave, či z toho budú vyplývať aj nejaké postihy, pretože v súkromnej firme by to neprešlo.

Tam, kde vieme preukázať konkrétnu zodpovednosť a porušenie právnych predpisov SR budeme riešiť postihy, tie však môžu mať rôznu formu. Trestnoprávna rovina je už krajným riešením v prípade, ak naozaj zistíme porušenie zákona. Vyvodzujeme však personálnu zodpovednosť – je možné to sledovať podľa personálnych zmien vo vedúcich pozíciách v meste. Ešte do leta pripravujeme tiež viacero výberových konaní na vedúce pozície v tých mestských organizáciách, ktoré nefungujú tak, ako by mali. Prehodnotili sme aj spoluprácu s niektorými doterajšími dodávateľmi služieb a neplánujeme v nej pokračovať. Momentálne riešime tiež niekoľko právnych sporov vo veci bezdôvodného obohatenia na úkor mesta, resp. vymáhania neuhradených pohľadávok. Pripravujeme sa aj na pojednávanie so spoločnosťou Generix, a.s., ktorá nás žaluje spolu cca o 80 000 € za údajnú starú pohľadávku voči mestu apod.

 

Meno: kitinka
Otázka: Dobrý deň, kedy bude v HC viac pracovných príležitostí. Som už zunovaná hľadaním a stále nič, pretože vekovo už nikoho nezaujímam.

Na jednej strane je mesto po spoločnostiach Bekaert a Saneca a vojenskom útvare dislokovanom v Hlohovci štvrtým najväčším zamestnávateľom (keď vezmem do úvahy aj zamestnancov mestských spoločností a škôl, ktorých sme zriaďovateľmi), na druhej strane nemá priamy dosah na zvyšovanie  počtu pracovných miest. Vieme však aspoň nepriamo pôsobiť na kvalitu podnikateľského prostredia – aj preto ma v najbližších týždňoch čakajú rokovania, v rámci ktorých budeme ponúkať naše možnosti potenciálnym investorom – nielen na zelenej lúke v zostávajúcich priestoroch priemyselného parku, ale po konzultácii s manažmentmi veľkých podnikov na území mesta, ktoré zúžili svoje výrobné kapacity, aj nevyužité výrobné, skladovacie či kancelárske priestory, ktoré môžu byť zaujímavé pre nových investorov.

 

Meno: Robo
Otázka: Dobrý deň, kedy sa plánuje začať výstavba kruhovej križovatky pri cintoríne? Podľa oficiálnej stránky mesta (http://www.hlohovec.sk/?id_kat_for_menu=5839&module_action__70351__id_clanok=17888) sa tak malo stať koncom roka 2013, kedy by sa mala zaťaž výstavba športového areálu v okolí hádzanárskej haly, zimného štadióna, Slovana. Čo všetko by tam malo stáť? Z akých zdrojov sa budú čerpať financie? Aký je plán výstavby? Je verejne prístupný nejaký projekt ako by to celé malo vyzerať? Vopred ďakujem za odpovede na moje otázky. Pekný deň.

Minulý týždeň sme sa na stretnutí Spoločného obecného úradu, pod ktorý spadá 23 obcí dohodli s poslankyňou VÚC a starostkou Maduníc pani Jelušovou (ktorá je v tomto aktívnejšia ako naši dvaja hlohovskí poslanci vo VÚC) a primátorkou Leopoldova na spoločnom postupe pre presadzovaní vybudovania kruhovej križovatky pri Šulekove a pri cintoríne do rozpočtu VÚC už na budúci rok. Minimálne jedna z týchto dvoch križovatiek by sa mohla v prípade súhlasného stanoviska VÚC stať už budúci rok realitou, naplánovali sme si preto na túto tému stretnutie s predsedom VÚC na máj.

Otázka na dostavbu športového areálu je otázkou na jeho súkromného investora spoločnosť Maynet. Podľa dostupných informácií sa projekt výrazne priblížil k fáze realizácie. Verím, že sa túto investíciu podarí realizovať, pretože by významne rozšírila možnosti pri uvažovaní o stratégii rozvoja športu v Hlohovci.

 

Meno: Neuvedené
Otázka: Nemohlo by sa tu niekde v meste zriadiť nejaké basketbalové ihrisko?

Jedným z mojich záväzkov je zlepšiť možnosti pre športovanie verejnosti, postupne začneme obnovovať športové areály najmä na školách tak, aby následne mohli slúžiť aj verejnosti. Počas najbližších štyroch rokov plánujeme revitalizovať viacero ihrísk pre verejnosť. Okrem toho ideme ešte teraz v lete rekonštruovať telocvičňu na ZŠ Koperníkova, keďže nám ju chcú hygienici od jesene zatvoriť, pretože napriek niekoľkoročnému upozorňovaniu (!!!) na havarijný stav z ich strany k jej oprave za bývalého vedenia mesta nedošlo.

Hľadáme aj ďalšie možnosti, ako sprístupniť ďalšie športoviská verejnosti už tento rok, pretože jedným z leitmotívov celého môjho pôsobenia bude posilnenie postavenia Hlohovca ako mesta športu – a nielen toho výkonnostného. O konkrétnych rekonštrukciách vás budeme včas informovať.

 

Meno: Neuvedené
Otázka: Čo s bordelom čo robí p. Kutan na peterskom štrkovisku? Je to zelený a stavebný odpad z mesta. Veľmi to tam zapácha a je zaujimavé, že Vám to doteraz nikto z rybárov nepovedal. Rybári v Hc su najväčšie občianske združenie, je nás 2000 členov. Rozprával som sa s veliteľom rybárskej stráže p. Baranovičom a povedal mi, že oni s tým nemôžu ako rybári nič robiť.

Doplním v pondelok, ešte overujeme niektoré detaily.

 

Ďalšie kolo otázok otvoríme pre vás 1. mája.



Článok bol zobrazený 11295x
Diskusia k článku (1)


Podobné témy
Miroslav Kollár zbavil Olivera Pestúna funkcie viceprimátora
Miroslav Kollár zbavil Olivera Pestúna funkcie viceprimátora
Primátor hovorí o rozchode predstáv na výkon funkcie.

Investor prevzal ubytovňu, prestaví ju na nájomné byty
Investor prevzal ubytovňu, prestaví ju na nájomné byty
V budove má do konca roka 2016 vzniknúť 60 nových nájomných bytov.

Do platnosti vstúpili organizačné zmeny na mestskom úrade
Do platnosti vstúpili organizačné zmeny na mestskom úrade
Mestský úrad v Hlohovci má od 1. mája 2016 novú organizačnú štruktúru a nový organizačný poriadok.

Riaditeľ MsKC rozhodol o uzatvorení budovy Domu kultúry
Riaditeľ MsKC rozhodol o uzatvorení budovy Domu kultúry
Dôvodom uzavretia má byť zlý stav elektroinštalácie.

Novembrové rokovanie mestského zastupiteľstva bude v Šulekove
Novembrové rokovanie mestského zastupiteľstva bude v Šulekove
Pozvánka na rokovanie Mestského zastupiteľstva mesta Hlohovec.


Diskusia k článku (1 komentár) »

1 komentár


  1. gravatar

    Tak toto sa mi páči !!!

    Hodnotenie (+100%): Nesúhlasím Súhlasím


Pridať komentár

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.